بهترین متر لیزری برای شما کدام است؟

بهترین متر لیزری برای شما کدام است؟

بهترین متر لیزری برای شما کدام است؟

با استفاده از ده ها دستگاه متر لیزری از برند های مختلف ، مشخص است که برخی از ویژگی های اصلی هرکدام تفاوت ایجاد می کنند. استفاده از متر لیزری به جای مترهای قدیمی برای اندازه گیری به امری عادی تبدیل شده است. این دستگاه ها با فناوری ها و ویژگی های جدید ارائه می شوند.. ما به شما برای خرید متر لیزری مناسب کار خود کمک می کنیم.
ما ویژگی های مهم دستگاه متر لیزری را برای شما توضیح می دهیم ، شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای نیازهای شما مهم هستند

برای خرید متر لیزری و مشاهده قیمت متر لیزری به لینک های زیر مراجعه کنید.
مشاهده همه

متاسفانه محتوایی یافت نشد!

متر لیزری تا چه فاصله ای را می تواند اندازه گیری کند؟

اولین سوالی که باید بپرسید این است: شما معمولاً چه مسافتی را باید اندازه گیری کنید؟ آیا بیشتر در خانه یا بیرون (زیر نور آفتاب) کار می کنید؟ بیشتر روی پروژه های مسکونی یا تجاری تمرکز دارید؟
استفاده از متر لیزری در فضای باز: به خاطر داشته باشید که با متر لیزری در خارج از منزل اندازه گیری می کنید. اگرچه ممکن است نتوانید لیزر را ببینید و اگر فاصله در محدوده استفاده باشد دقیق است. هنوز هم ، شما باید مطمئن باشید که هدف را درست زده اید!
اگر در دسته مشاغل ساخت و ساز کار می کنید ، محدوده 50 فوت اغلب نیازهای شما برای اندازه گیری در فضای داخلی را پوشش می دهد. اگر نرده یا سایر محصولات فضای باز را اندازه گیری می کنید ، ممکن است بخواهید با ابزاری که مسافت بیشتری را اندازه گیری می کند آن را انجام دهید.
برنامه های تجاری معمولاً به اندازه گیری مسافت بیشتری احتیاج دارند ، بنابراین یک ابزار با برد طولانی منطقی است. هرچه متر لیزری فاصله بیشتری را اندازه گیری کند ، قدرت لیزر و سنسور آن نیز بیشتر می شود.
نکته : طولانی ترین اندازه گیری هایی را که برای اندازه گیری با فاصله سنج لیزری نیاز دارید در نظر بگیرید. مدلی تهیه کنید که تا حدودی برد بیشتری نسبت به کار شما دارد.

دقت متر لیزری برای کار شما؟

اکثر دستگاه های فاصله سنج لیزری دارای دقت 1/8 اینچ یا 1/16 اینچ در 30 فوت هستند. برای تخمین اساسی ، دقت 1/8 اینچ کاملاً خوب کار می کند. حتی اگر نیازی به حداکثر دقت 1/16 اینچ ندارید ، مدل های با برد بیشتر به طور معمول آن را ارائه می دهند.اگر شما برای اندازه گیری به متر لیزری دقیق تری احتیاج دارید باید هزینه بیشتری پرداخت می کنید.
نکته : اکثر برنامه های کاربردی برای اندازه گیری مترلیزری با دقت 1/8 اینچ خوب خواهند بود. اما هرچه دقیق تر باشد بهتر است.

چقدر حافظه برای ذخیره سازی با فاصله سنج لیزری لازم دارید؟

بیشتر مترهای لیزری اساسی هیچ حافظه ذخیره سازی ندارد. بهترین چیزی که به شما رائه می دهد توانایی اندازه گیری است. ممکن است فضای ذخیره سازی شما را برای حداکثر 200 اندازه گیری یا بیشتر فراهم کنند. تصمیم بگیرید اندازه گیری ها را در یک دفترچه یادداشت یا تلفن ضبط می کنید. اگر اهل یادداشت برداری هستید یا نمی خواهید به فناوری اعتماد کنید ، ممکن است حافظه مسئله خاصی نباشد. از طرف دیگر ، ذخیره دقیق این ارقام در ابزار باعث ایجاد گردش کار سریعتر می شود.
نکته : این یک نظر قضاوتی است. بعنوان مثال خیلی ها یک متر لیزری را خرید می کنند که حداقل 50 نقطه داده ذخیره سازی داشته باشد بنابراین می توان با آن یک خانه را اندازه گیری کرد. گرچه هنوز خیلی ها هم آن را در یک دفترچه ضبط می کنند.

 

بهترین نوع صفحه نمایش برای متر لیزری ؟

دو نوع صفحه نمایش اصلی که پیدا خواهید کرد LCD و LED هستند. LED بسیار روشن تر و خواناتر است و واقعاً در نور شدید خورشید کمک می کند. بسیاری از نمایشگرهای LCD دارای نور پس زمینه هستند که در شرایط کم نور کمک می کند ، اما خواندن آنها در زیر نور آفتاب بسیار دشوار است. رنگ های “وارونه” همچنین به دلیل خواندن متن سفید روی پس زمینه تیره در آفتاب از متن سیاه روی سفید کمک می کنند.
نکته: هر دو صفحه نمایش کاملاً خوب کار می کنند ، اما ما گزینه انتخاب صفحه نمایش معکوس را برای LED ترجیح می دهیم.

which laser distance measure is right for you 2

آیا صفحه های LCD رنگی ضروری هستند؟

ما مدام شاهد محصولات جدید با نمایشگرهای LCD تمام رنگی هستیم. تاکنون ، این دستگاه خیلی مفید نبوده است. با این حال ، موارد خاصی وجود دارد که یک صفحه نمایش تمام رنگی ممکن است کمک کند. به طور خاص ، متر لیزری دوربین دار داخلی ، مستندات تخمینی چشمگیرتری را در پایان کار ایجاد می کنند.

آیا متر لیزری می تواند برای شما در زمان واقعی اندازه گیری کند؟

به طور معمول ، بله اندازه گیری های بی درنگ هنگام حرکت لیزر ، به جای انتظار برای فشار دادن دکمه “اندازه گیری” ، بازخورد فوری به شما می دهند. این امکان را برای شما فراهم می کند تا فاصله ای دقیق از یک دیوار یا سقف را پیدا کنید ، بنابراین می توانید قبل از ایجاد سوراخ از طریق آن ، علامت گذاری کنید.
نکته : به نظر ما ، عملکرد اندازه گیری در زمان واقعی یک ویژگی ضروری است.

آیا از متر لیزری از جمع و تفریق پشتیبانی می کند؟

جمع و تفریق ویژگی های مفیدی است که باید در هنگام ترکیب دو طول که نمی توانید در یک عکس اندازه بگیرید ، داشته باشید. وقتی نیاز دارید بخشی از اندازه گیری را حذف کنید ، به آنها کمک می کند. همراه با فاصله ، برای مساحت و حجم نیز کار می کند. اگر تخمین می زنید برای نقاشی ، روش ساده ای است که می توانید درب های گاراژ و دیگر مناطق بزرگ غیره رنگ آمیزی را بیرون بیاورید.
نکته: این تابعی است که در همه موارد به جز اساسی ترین اندازه گیری فاصله لیزر خواهید یافت و به ویژه در محاسبات منطقه بسیار مفید است.

which laser distance measure is right for you 3

آیا متر لیزری می تواند مساحت و حجم را محاسبه کند؟

این احتمال وجود دارد که اگر متر لیزری شما دارای جمع و تفریق باشد ، از اندازه ، مساحت و اندازه گیری غیر مستقیم نیز برخوردار خواهد بود. این به راحتی به شما امکان می دهد دو (برای مساحت) یا سه (برای حجم) اندازه گیری کنید و به طور خودکار نتیجه بگیرید. هنگام تخمین رنگ ، دیوار خشک ، کفپوش ، جریان هوا و موارد دیگر ، ما این را یک عملکرد اساسی می دانیم.
نکته: جدا از اندازه گیری اساسی ، توابع منطقه و حجم از مهمترین موارد هستند. شما احتمالاً آن را روی متر لیزری می خواهید.

آیا متر لیزری اندازه گیری غیرمستقیم را انجام می دهد (از قضیه فیثاغورث استفاده می کند)؟

اندازه گیری غیر مستقیم همزمان با توابع منطقه و حجم انجام می شود. تفاوت در این است که شما مستقیم به پایه مواد (پایه مثلث قائم الزاویه) و از همان نقطه تا بالای مواد (هیپوتنوز) اندازه گیری می کنید تا ارتفاعی بدست آورید که نمی توانید مستقیماً اندازه بگیرید.

آیا اتصال بی سیم (بلوتوث) مفید است؟

درصورت تخمین و پیشنهادات ، دریافت داده از ابزار تقریباً به اندازه دریافت اطلاعات مهم است. اگر از نظر فنی باهوش هستید ، اتصال بلوتوث به شما کمک می کند داده ها را از متر لیزری به تلفن ، تبلت یا رایانه خود انتقال دهید.
احتمالاً برنامه ای نیز می تواند با آن همراه شود. برخی از برنامه ها حتی به شما امکان می دهند اندازه گیری روی تصاویر یا نقاشی های کار را روی هم قرار دهید. هنگام گردآوری پیشنهاد یا نظر ، به شما امکان می دهد تصاویر مشتری خود را نشان دهید و یک لایه حرفه ای دیگر را به پیشنهاد خود وارد کنید.

نکته: یک منحنی یادگیری وجود دارد که با افزودن این لایه از فناوری همراه است. کسانی که استفاده از آن را بیاموزند می توانند در وقت صرفه جویی کنند و پیشنهادها و برآوردهای بسیار غنی از داده را تولید کنند. اگرچه بلوتوث در اندازه گیری های لیزر مفید است ، اما استاندارد صنعت نیست ، بنابراین اگر بخواهید برای راحتی شماست.

which laser distance measure is right for you 4

منظره یاب دیجیتال چیست و چگونه به آن کمک می کند؟

منظره یاب دیجیتال در اندازه گیری فاصله لیزر دوربرد در مواردی که تشخیص محل لکه لیزر دشوار است بسیار مفید است. هنگامی که فاصله های 400 فوت را اندازه گیری می کنید ، چند درجه خاموش بودن می تواند تفاوت زیادی در نتایج شما ایجاد کند.
نکته : فقط قبل از اینکه بخواهید آن را از روی کارت هدف برگردانید و احتمالاً شخص دوم را کمک کنید ، می توانید لیزرهای قرمز را تاکنون ببینید. منظره یاب دیجیتال برای برنامه های طولانی مدت در فضای باز واقعاً مفید است.

آیا باید یک متر لیزری با دوربین تهیه کنم؟

برخی از مهندسین متر لیزری دوربین دار را به منظره یاب دیجیتالی خود اضافه می کنند. این می تواند تولید عکس با لایه های اندازه گیری را آسان تر کند. این در کنار اتصال بلوتوث برای انتقال نتایج به یک برنامه کار می کند. این ویژگی در اندازه گیری های پیشرفته لیزر ظاهر می شود و دارای یک قیمت برتر است.
نکته: این مورد در سایت های تجاری که در آن فن آوری زیادی برای دستیابی به اطلاعات لازم در مورد سرعت لازم وجود دارد ، بسیار مفید است. با این حال ، استفاده از فناوری مانند این به عنوان پیمانکار مسکونی قطعاً شما را از هم متمایز می کند.

which laser distance measure is right for you 5

لیتیوم یون قابل شارژ یا باتری به عنوان منبع تغذیه؟

بسیاری از متر های لیزری از باتری های AAA یا AA به عنوان منبع تغذیه استفاده می کنند ، اگرچه برخی از آنها دارای یک باتری لیتیوم یون هستند. باتری های قلیایی استاندارد نسبتاً ارزان بوده و یافتن آنها آسان است. باتری های قابل شارژ برای برخی از مدل های بزرگتر و قدرتمندتر منطقی است و شما را از حمل لوازم یدکی باز می دارد … تا زمانی که یادتان باشد شارژ کنید
نکته : باتری های قلیایی هزینه اولیه شما را پایین می آورند و لیتیوم یون راحت تر است.

which laser distance measure is right for you 6

قیمت متر لیزری تا چه حدودی منطقی است؟

اینکه چقدر می خواهید هزینه کنید اولین مورد دیگری است که باید در نظر بگیرید.متر لیزری ممکن است کمتر از 20 دلار باشد. واحدهای تجاری ممکن است بیش از 1000 دلار برای آن هزینه کنند. مورد دوم که قیمت بیشتری دارد به یک لپ تاپ متصل می شود و توانایی تخمین سقف ، ورود داده به پرونده های CAD و غیره را فراهم می کند. شما می خواهید یک متر لیزری پیدا کنید که تمام نیازهای شما را بررسی کند و در حد بودجه شما باشد.

Mitra Ahmadi
ارسال دیدگاه