دیتالاگر رطوبت و دما وای فای چیست ؟

دیتالاگر رطوبت و دما وای فای چیست؟

دیتالاگر رطوبت و دما وای فای چیست ؟

نظارت بر دما و رطوبت دو عنصر مهم در نظارت بر محیط داخلی است. یک محیط مناسب با دما و رطوبت می تواند به طور موثر از برخی خطرات احتمالی جلوگیری کند و ایمنی ملک شما را تضمین کند. دیتالاگر رطوبت و دما وای فای از راه دور می تواند قبل از رسیدن دما و رطوبت به سطوح مخرب اطلاعات هشدار را در اختیار شما قرار دهد. تا اقدامات پیشگیرانه به موقع انجام شود.

دیتالاگر های وای فای به راحتی کار می کنند، سیگنال های پایدار و دقت بالایی دارند. باتری فشرده داخلی می تواند طولانی مدتی کار کند.

برای مشاهده و خرید دیتالاگر به لینک های زیر مراجعه کنید
مشاهده همه

مانیتورینگ دما و رطوبت از راه دور چیست؟

سیستم مانیتورینگ دما و رطوبت از راه دور برای نظارت بر دما و رطوبت توسط دما و رطوبت وای فای است. و آن را از طریق انتقال بی سیم (شبکه وای فای، بلوتوث یا شبکه سلولی و غیره) روی پلت فرم نرم افزار کامپیوتر آپلود می کند. شرایط دما و رطوبت را می توان از طریق تلفن همراه ردیابی کرد. به شما این امکان را می دهد که وضعیت را در هر زمان و هر مکان نظارت کنید . و هشدارها را در تلفن هوشمند، رایانه یا تبلت خود دریافت کنید.

دیتالاگر دما و رطوبت بی سیم یک دستگاه مانیتورینگ بی سیم جمع و جور است که می تواند دما و رطوبت محیط را در زمان واقعی کنترل کند و دارای عملکردهای ذخیره سازی و آپلود است. با عملکرد تنظیم خود، می توانید مقدار هشدار دما و رطوبت و عملکرد زنگ را تنظیم کنید.

چه در حال نظارت بر یک دفتر، خانه تعطیلات، انبار و غیره مناسب ترین راه برای کنترل دما و رطوبت از راه دور دیتالاگر رطوبت و دما وای فای است.

به عنوان مثال دیتالاگر دما و رطوبت وای فای رنکر مدل RS-WS-WIFI-6-5 و دیتالاگر دما و رطوبت وای فای رنکر مدل RS-WS-WIFI-C4 از بهترین دیتالاگر های وای فای هستند . که در ادامه براتون توضیح میدم .

دیتالاگر دما و رطوبت وای فای رنکر مدل RS-WS-WIFI-6-5 :

دیتالاگر دما و رطوبت وای فای رنکر مدل RS-WS-WIFI-6-5

دیتالاگر دما و رطوبت وای فای رنکر مدل RS-WS-WIFI-6-5 ساخت کمپانی renkeer است. یک ضبط کننده درجه حرارت و رطوبت صنعتی برای انتقال داده ها از طریق WIFI است که می تواند داده های دما و رطوبت را جمع آوری کرده و از طریق WIFI روی سرور آپلود کند.

 از یک LCD با صفحه نمایش بزرگ استفاده می کند، با کنترل دوگانه دما و رطوبت حدهای بالا و پایین، تنظیم رایگان مقادیر بالا و پایین، و عملکردهایی مانند کالیبراسیون دما و رطوبت توسط رمز عبور.

برای ادامه مطلب کلیک کنید.

دیتالاگر دما و رطوبت وای فای رنکر مدل RS-WS-WIFI-C4:دیتا لاگر دما وای فای رنکر مدل RS-WS-WIFI-C4

این دیتالاگر وای فای کوچک دارای دو پراب، یک پراب داخلی و یک پراب خارجی است. پراب داخلی را می توان برای اندازه گیری دما و رطوبت در محیط های معمولی استفاده کرد. پراب خارجی را می توان برای اندازه گیری دما و رطوبت در شرایط دمای بالا یا دمای پایین و رطوبت بالا استفاده کرد. این دماسنج و رطوبت سنج عمدتاً در مکان هایی که منبع تغذیه نامناسب است مانند گلخانه ها، آزمایشگاه ها، پرورش، گلخانه ها، ادارات و حمل و نقل استفاده می شود.

برای ادامه مطلب کلبک کنید.

بهترین انتخاب

این دماسنج و رطوبت سنج بی سیم از اتصال WiFi برای نظارت از راه دور و آلارم استفاده می کند. بنابراین، نیازی به خرید دروازه‌های اضافی و سایر لوازم جانبی ندارید و می‌توانید مستقیماً WIFI داخلی را پیکربندی کنید. این پوسته از مواد با مقاومت بالا ABS ساخته شده است که می تواند در شرایط سخت کار کند تا نظارت مداوم 24 ساعته بر دما و رطوبت را تضمین کند. داده های دما و رطوبت چندین دماسنج وای فای را می توان در یک پلت فرم نرم افزاری برای دستیابی به نظارت متمرکز بارگذاری کرد.

نحوه اتصال دیتالاگر های رطوبت و دما وای فای به شبکه :

این دستگاه برای اتصال به شبکه بسیار ساده است. پس از اتمام منبع تغذیه دستگاه، تنها باید نرم افزار پیکربندی را از طریق کامپیوتر باز کنید، شماره دستگاه و IP را وارد کرده و اکانت و رمز عبور را تنظیم کنید. تازه کارها نیز می توانند این کار را به راحتی انجام دهند. چندین دستگاه را می توان به راحتی در مدت زمان کوتاهی به شبکه متصل کرد.

دیتالاگر دما و رطوبت وای فای رنکر مدل RS-WS-WIFI-6-5

نحوه استفاده از وای فای دیتالاگر ها:

پلت فرم داده رایگان

از پلتفرم ابری رایگان در رایانه و برنامه روی تلفن همراه استفاده کنید . این نرم افزار ها به شما امکان می دهد شرایط فعلی یعنی دما و رطوبتی که دیتالاگر رطوبت و دما وای فای در آن قرار دارد را نظارت کنید و تاریخچه نامحدود داده های بایگانی شده را در هر محدوده تاریخی مشاهده کنید. اگر ترجیح می دهید از رایانه برای نظارت بر وضعیت استفاده کنید، می توانید از نسخه مبتنی بر وب برنامه ها نیز استفاده کنید.

این نرم افزار ها امکان ایجاد چنیدین حساب کاربری و نظارت متمرکز بر چندین دستگاه و تنظیم فاصله ورود به سیستم است .

آیا قطعی برق باعث از بین رفتن اطلاعات میشه ؟

پس از قطع برق، انتقال را از سر بگیرید

دیتالاگر رطوبت و دما وای فای معمولا دارای باتری لیتیومی داخلی است. در صورت قطع ناگهانی برق در محیط کار، دستگاه به طور خودکار باتری داخلی را قادر می سازد تا داده ها را به طور مداوم ضبط کند. پس از بازیابی منبع تغذیه، دستگاه داده های ضبط شده را روی پلت فرم آپلود می کند. سوابق ذخیره شده را می توان پس از پر شدن پاک کرد و مجددا استفاده کرد.

tehrani
ارسال دیدگاه