دورمن اسمیت انگلستان

دورمن اسمیت انگلستان

دورمن اسمیت انگلستان :

برند دورمن اسمیت انگلستان با بیش از 130 سال تجربه در زمینه ی طراحی و تولید تجهیزات تابلو برق صنعتی، همچنان به ارائه ی تجهیزات باکیفیت بالا برای توزیع برق ولتاژ پایین و حفاظت ادامه می دهد. طیف محصولات دورمن اسمیت انگلستان، بسیار گسترده بوده و از تابلوهای توزیع ساده ی SP&N شروع شده و تا سوئیچ بردهای الکتریکی ولتاژ پایین با طراحی سفارشی ساخت کارخانه ای ادامه می باید. تابلوهای الکتریکی، برای طیف گسترده ای از کاربردهای تجاری و صنعتی استفاده می شوند.

سابقه ی حضور دورمن اسمیت در خاورمیانه، در حدود 35 سال می باشد و در این مدت با بسیاری از مشتریان و مشاوران و پیمانکاران برجسته در زمینه ی طراحی و ساخت تابلو برق صنعتی و اجرای پروژه های بزرگ همکاری کرده است، که در این میان می توان از پروژه هایی مانند برج العرب امارات، هتل داسیت تانی امارات، ورزشگاه لوسیل اسپرت قطر، مسجد سلطان قابوس عمان، خانه ی اپراسلطنتی مسقط عمان و برج دروازه پایتخت امارات و مرکز تجاری دبی را نام برد.

در حال حاضر محصولات دورمن اسمیت و مشخصات مربوط به آنها را می توان به شرح زیر بیان کرد(روی آن کلیک کنید)

1- کلید اتوماتیک کمپکت دورمن اسمیت :

کلید کامپکت، به طور کلی ترکیبی از کلید مدارشکن (قابل قطع زیر بار) و محافظ می باشد که با نام کلید های اتوماتیک کمپکت یا به اختصار کلید mccb نیز شناخته می شود.

همانطور که می دانیم کلیدهای کامپکت، محافظ جریان مغناطسی و حرارتی می باشند. یعنی مدار را در مقابل بار اضافه و نیز اتصال کوتاه حفاظت نموده و آن را به طور خودکار قطع می کنند.

کلیدهای اتوماتیک برند دورمن اسمیت انگلستان ، در تیپ‌ های مختلف LM ،YM و YS تولید و ارائه می شود که این کلیدها رنج گسترده ای از آمپرها را پوشش می دهد.

کلید های اتوماتیک کمپکت با داشتن رنج وسیعی از آمپرها و قدرت قطع های مختلف و سایر مشخصات متنوع دیگر که در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد در صنایع مختلف قابل استفاده هستند.

مکانیزم عملکرد این کلیدها به انواع غیرقابل تنظیم و قابل تنظیم و اکترونیکی تقسیم می شود. همچنین تجهیزات جانبی این کلیدهای اتوماتیک از جمله کنتاکت های باز و بسته (NO-NC) و موتور و بوبین آندر ولتاژ (با قطع مدار فرمان این بوبین،کلید نیز قطع می شود) و رله شانت (هم برای وصل و هم برای قطع ) نیز قابل ارائه می باشند.

دسته بندی کلیدهای اتوماتیک کامپکت دورمن اسمیت :

کلیدهای اتوماتیک غیرقابل تنظیم LM: این کلیدها مطابق استاندارد IEC/EN60947-2 ارائه می شوند و تعداد پل های آنها 3 و 4 پل بوده و رنج جریان نامی آنها 16 تا 800 آمپر می باشد و قدرت قطع این کلیدهای اتوماتیک می تواند 5 رنج متفاوت 25، 36، 50، 65 و 85 کیلوآمپر باشد. این کلیدهای کامپکت، حفاظت های اتصال کوتاه و اضافه بار را انجام می دهند.

کلیدهای اتوماتیک قابل تنظیم LM: این کلیدها مطابق استاندارد IEC/EN60947-2 ارائه می شوند و تعداد پل های آنها 3 و 4 پل بوده و رنج جریان نامی آنها 16 تا 800 آمپر می باشد و قدرت قطع این کلیدهای اتوماتیک می تواند 4 رنج متفاوت 36، 50، 65 و 85 کیلوآمپر باشد. این کلیدهای کمپکت، حفاظت های اتصال کوتاه و اضافه بار را انجام می دهند.

کلیدهای اتوماتیک قابل تنظیم الکترونیکی LM: این کلیدها مطابق استاندارد IEC/EN60947-2 ارائه می شوند و تعداد پل های آنها 3 و 4 پل بوده و رنج جریان نامی آنها 16 تا 1250 آمپر می باشد و قدرت قطع این کلیدهای اتوماتیک می تواند 3 رنج متفاوت 36، 65 و 85 کیلوآمپر باشد. این کلیدهای کامپکت، حفاظت های اتصال کوتاه و اضافه بار و اتصال زمین را انجام می دهند.

کلیدهای اتوماتیک غیرقابل تنظیم سری YM: کلیدهای سری YM هم مطابق استاندارد IEC/EN60947-2 ارائه شده و تعداد پل های آنها 2، 3 و 4 پل می باشند. رنج جریان نامی در این کلیدهای اتوماتیک 15 تا 800 آمپر بوده و قدرت قطع کلیدها شامل رنج های 18، 26، 37، 50 و 65 است و این کلیدهای کامپکت حفاظت های اضافه بار و اتصال کوتاه را انجام می دهند.

کلیدهای اتوماتیک قابل تنظیم سری YS: کلیدهای سری YS نیز مطابق استاندارد IEC/EN60947-2 می باشند و تعداد پل های آنها 3 و 4 پل بوده و رنج جریان نامی در این سری 16 تا 800 آمپر می باشد و قدرت قطع این کلیدها 50، 65، 85 و 150 کیلو آمپر بوده و این کلیدهای کامپکت حفاظت اتصال کوتاه و اضافه بار را انجام می دهند.

کلیدهای اتوماتیک الکترونیکی سری YS: کلیدهای اتوماتیک الکترونیکی سری YS دارای رنج های جریان نامی 40 تا 1600 آمپر بوده و قدرت قطع این کلیدها 50، 65، 70، 85 و یا 150 کیلو آمپر می باشد و این کلیدها حفاظت اضافه بار و اتصال کوتاه و حفاظت زمین را انجام می دهند و هم چنین کلیدهای الکترونیکی سری YS مطابق استاندارد IEC/EN60947-2 می باشند.

2- کلید مینیاتوری دورمن اسمیت :

فیوز یا کلید مینیاتوری از جمله فیوزهای تندکار می باشند که در مدارات روشنایی بیشترین کاربرد را دارند و معمولا برای محافظت از مدار لامپ ها و لوازم کم بار و حساس استفاده می شوند.

فیوز مینیاتوری دارای تیپ های متفاوت می باشد که از جمله پرکاربردترین آنها تیپ روشنایی (B) و تیپ موتوری (C) می باشند. تیپ روشنایی به سرعت در مقابل جریان اضافه عکس العمل نشان می دهند و تیپ موتوری برای موتورهایی که توان کم داشته و جریان راه اندازی بالایی ندارند، استفاده می شوند.

برای خرید فیوزمینیاتوری و مشاهده قیمت کلید مینیاتوری به لینک های زیر مراجعه بفرمائید :
مشاهده همه

کلیدهای مینیاتوری دورمن اسمیت انگلستان، دارای رنج گسترده ای از جریان ها می باشند و این کلیدها مطابق استاندارهای بین المللی می باشند. قدرت قطع این فیوزهای مینیاتوری 6 و 10 کیلو آمپر بوده و در انواع تک پل و دو پل و سه پل و یا 4 پل تولید و ارائه می شوند. جریان نامی فیوزهای مینیاتوری سری M دورمن اسمیت انگلستان، 0.5 تا 125 آمپر بوده و در انواع روشنایی و موتوری ارائه می شوند. کلیدهای دورمن اسمیت انگلستان مطابق استاندارد IEC/EN 60898-60974 می باشند.

بهترین مارک فیوز مینیاتوری

 
 

3- کلید محافظ جان دورمن اسمیت :

کلید محافظ جان که به کلید FI نیز معروف است همانطور که از نامش پیداست محافظ انسان در مقابل برق گرفتگی و جریان نشتی می باشد. وظیفه ی کلیدهای محافظ جان در مدار این است که این کلیدها نشتی جریان در مدار را تشخیص داده و با قطع مدار از آسیب های ناشی از آن جلوگیری کنند. کلید نشتی  سری ME برند دورمن اسمیت انگلستان دارای رنج جریان نامی 16 تا 100 آمپر بوده و در دو نوع 2 پل و 4 پل ارائه می شوند. جریان نشتی این کلیدها در رنج 10 تا 300 میلی آمپر بوده و قدرت قطع این کلیدها 6 و یا 10 کیلوآمپر می باشد و استاندارد این کلیدها مطابق استاندارد IEC/EN 61008-1 می باشد.

 همه چیز در مورد کلید محافظ جان

 

برای خرید کلید محافظ جان و مشاهده قیمت کلید محافظ جان به لینک های زیر مراجعه بفرمائید :
مشاهده همه

4- کلید محافظ جان ترکیبی دورمن اسمیت :

کلیدهای محافظ جان ترکیبی در واقع تلفیقی از کلیدهای مینیاتوری و کلیدهای محافظ جان هستند و شامل حفاظت های اتصال کوتاه و اضافه بار و نشتی جریان می باشند.

کلیدهای محافظ جان سری MR دورمن اسمیت، دارای رنج جریان نامی 16 تا 40 آمپر بوده و جریان نشتی در این کلیدها 10 تا 300 میلی آمپر می باشد و این کلیدهای محافظ جان دارای 1 پل + نول بوده و مطابق استاندارد IEC/EN 61008-1 می باشند.

5- کنتاکتور دورمن اسمیت

کنتاکتور های برند دورمن اسمیت انگلستان، کلیدهای الکترومغناطیسی می باشند که یکی از مهم ترین اجزای مدارهای قدرت و فرمان را تشکیل می دهند. کلید الکترومغناطیس، قطع و وصل کننده ی مدارات قدرت می باشد که برای تحریک و انجام کار، از نیروی الکتریکی و مغناطیسی یا خاصیت آهنربایی بهره می برد.

کلیدهای مختلف در صنعت برق توسط نیروی محرک دستی، مدارات قدرت را قطع و وصل می کنند، در صورتی که کنتاکتور این عمل را توسط نیروی الکتریکی یا همان مدار فرمان انجام دهد. به عبارت دیگر، کنتاکتور واسطی بین مدار قدرت و فرمان می باشد.

کنتاکتورهای دورمن اسمیت انگلستان، دارای رنج جریان نامی 9 تا 780 آمپر می باشند و توان نامی این کنتاکتورها در رنج 4 تا 425 کیلووات می باشد و این کنتاکتورها مطابق استاندارد IEC 60947-1,IEC 60947-4 and VDE-0660 هستند.

کنتاکتور چیست و چگونه کار میکند

 

برای خرید کنتاکتور و مشاهده قیمت کنتاکتور کنتاکتور به لینک های زیر مراجعه بفرمائید :
مشاهده همه

6- بی متال برند دورمن اسمیت :

این قطعه برای حفاظت جریان حرارتی الکتروموتورها در مدارات طراحی شده است و بسیار پرکاربرد می باشد. بیمتال در صورت ایجاد اضافه بار فرمان قطع به کنتاکتور می دهد، یعنی مدار قدرت را مستقیما قطع نمی کند (همیشه با کنتاکتور نصب می شود).

رنج جریان نامی بی متال های برند دورمن اسمیت انگلستان، 0.1 تا 200 آمپر می باشد و توان نامی این بی متال ها در رنج 5.5 تا 90 کیلووات بوده و این بی متال ها توانایی حفاظت در برابر اضافه بار و قطع فاز را دارند. بی متال های برند دورمن اسمیت انگلستان، دارای نشانگر خطا می باشند و توانایی ریست دستی و خودکار در آنها وجود دارد و مطابق استاندارد IEC 60947-4-1 و VDE-0660 می باشند.

مشخصات فنی بی متال

برای مشاهده قیمت بی متال و خرید بی متال به لینک های زیر مراجعه بفرمائید :
مشاهده همه

7- کلید هوایی برند دورمن اسمیت :

کلیدهای هوایی از خانواده ی کلیدهای اتوماتیک می باشند که برای حفاضت جریان اضافه و اتصال کوتاه در سیستم های قدرت و توزیع و یا ورودی اصلی تابلوهای با جریان بالا استفاده می شوند.

کلیدهای هوایی برند دورمن اسمیت انگلستان، دارای رنج جریان نامی از 630 تا 6300 آمپر می باشند و این کلیدها دارای قدرت قطع در 4 رنج 50، 65، 85 و 120 می باشند. کلیدهای هوایی دورمن اسمیت، در انواع قابل نصب به صورت کشویی و فیکس ارائه می شوند و مطابق با استاندارد IEC/EN 60947 می باشند و واحد حفاظت در این کلیدها میکروپروسسوری می باشد.

فروش کلید هوایی

8- کلید حرارتی (محافظ موتور) دورمن اسمیت :

همانطور که می دانیم کلیدهای حرارتی برای حفاظت جریان الکتروموتور طراحی شده اند و اساس عملکرد آنها شبیه بیمتال است، با این تفاوت که بی متال مدار فرمان را قطع می کند، ولی کلید حرارتی مدار قدرت را مستقیما قطع می کند.

از جمله قابلیت های کلیدهای حرارتی می توان به قابل قطع و وصل بودن زیر بار، قابلیت تنظیم دقیق آمپر در یک بازه و قطع کردن مستقیم سه فاز قدرت بدون نیاز به کنتاکتور در صورت ایجاد اضافه بار را نام برد. کلید محافظ موتور را می توان به عنوان بهترین محافظت کننده برای موتور نام برد.

 

کلیدهای حرارتی برند دورمن اسمیت انگلستان، در رنج های مختلف از 0.1 تا 32 آمپر طراحی شده اند و توان نامی آنها در رنج 0.02 تا 15 کیلووات می باشد. این کلیدها هم چنین دارای استاندارد IEC 60947-2 و IEC60947-4-1 می باشند.

 

برای خرید کلید حرارتی و مشاهده قیمت کلید حرارتی به لینک های زیر مراجعه بفرمائید :
مشاهده همه
اینستروسنتر
ارسال دیدگاه