تعمیر و نگهداری فیوز مینیاتوری در 8 مرحله

تعمیر و نگهداری فیوز مینیاتوری در 8 مرحله

تعمیر و نگهداری فیوز مینیاتوری در 8 مرحله

تعمیر و نگهداری فیوز مینیاتوری در 8 مرحله را برای شما در این مقاله توضیح میدهیم . قبلش یک سری خطرات خرای شدن یا استفاده نکردن از کلید مینیاتوری رو برای شما بگیم . تقریباً هر ساختمانی که دارای سیستم الکتریکی باشد از یک فیوز مینیاتوری برای محافظت از آن استفاده می کند. در اماکن صنعتی تفاوتی ندارند. دقیقاً مانند کاربردهای مسکونی ، کلید مینیاتوری صنعتی از سیستم های الکتریکی در برابر اتصال کوتاه ، جریان برق زیر و سایر آسیب های بالقوه خطرناک یا پرهزینه محافظت می کنند. در صورت خرابی فیوز مینیاتوری ، می تواند عواقب مهلکی را برای پرسنل به همراه داشته باشد. کلید مینیاتوری می تواند آتش بگیرد یا باعث خرابی سایر تجهیزات شود. با این حال ، بسیاری از این مشکلات با کمک و نگهداری مناسب از قبل قابل شناسایی هستند.

انجام کارهای تعمیر و نگهداری برای هر تأسیساتی حیاتی است ، اما بسیاری آنطور که باید و شاید به این مورد توجه نمی کنند. با در نظر گرفتن اثرات مخرب یک فیوز مینیاتوری خراب ، تاسیسات باید نگاه دقیق به مراحل و برنامه های نگهداری آنها داشته باشند.

چرا تعمیر و نگهداری فیوز مینیاتوری مهم است ؟

کلید مینیاتوری یکی از مولفه های مهم ایمنی و موفقیت یک کسب وکار است. در صورت خراب شدن آن یک شرکت می تواند مقدار قابل توجهی از سرمایه را در زمان تعمیر آن از دست بدهد. فیوز مینیاتوری همان چیزی است که عملکرد الکتریکی یک تأسیسات صنعتی را ممکن می کند. بدون آن ، اکثر مشاغل قادر نخواهند بود سیستم برق ساختمان خود را حفظ کنند. سیستم های الکتریکی صنعتی بارهای زیاد و اتصالات زیادی را تحمل می کنند ، بنابراین کلید مینیاتوری برای این نوع سیستم ها بسیار مهم هستند.

در یک تابلو برق صنعتی ، کلید مینیاتوری در صورت افزایش بیش از حد سطح ، با قطع جریان از قطعی برق و آتش سوزی جلوگیری می کند. به یاد داشته باشید که یک مدار در سراسر ساختمان وجود دارد و باید یک مسیر مداوم برای انتقال برق باشد. با قطع مدار ، برق دیگر نمی تواند به لوازم خانگی ، وسایل روشنایی یا ماشین آلات برسد. کلید مینیاتوری می تواند از طریق آهن ربا،vacuum bottles و موارد دیگر “تریپ” کند ، بعضی از این کلیدها بیشتر از دیگران به کار تعمیر و نگهداری نیاز دارند.

تعمیر و نگهداری فیوز مینیاتوری

بدون فیوز مینیاتوری کاملاً فعال ، تأسیسات در معرض خطر قابل توجهی برای مسائل ایمنی هستند. این وضعیت هم برای کارگران و هم خطر عدم رعایت مراکز نظارتی را به همراه دارد. انواع مختلف کلید مینیاتوری ها نیز نیازهای مختلفی دارند. در حالی که این کلیدها شباهت های مشترکی دارند ، اما تفاوت ها بین انواع مختلف کلید مینیاتوری ها ، از جمله مورد عایق بندی (ICCB) ، قالب آن (MCCB) ، قدرت ولتاژ پایین (LVPCB) ، مغناطیسی ولتاژ متوسط (MVACB) و متوسط قابل توجه است. برش های خلا ولتاژ (MVVCB). هر یک از آنها به طرز متفاوتی کار می کنند ، بنابراین بررسی مشخصات سازنده به تعیین روش های صحیح کمک می کند. بسیاری از کارهای نگهداری باید توسط یک متخصص آموزش دیده و دارای گواهینامه انجام شود.

فرکانس تعمیر و نگهداری فیوز مینیاتوری

اگرچه فیوز مینیاتوری نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد ، اما این یک قسمت مهم از عملکرد و طول عمر آن است. تعمیر و نگهداری کلید مینیاتوری پیچیده تر از تعویض فیلتر یا تعویض روغن مانند سایر ماشین های صنعتی است. غالباً ، یک متخصص خبره به دلیل خطرات مرتبط با برق نیاز به انجام این کار دارد. پس از اتمام ، تعمیر و نگهداری فیوز مینیاتوری بهبودهای مورد نیاز ایمنی را فراهم می کند و سیستم الکتریکی را به طور موثر حرکت می دهد. انجام تعمیر و نگهداری به طور منظم به تاسیسات در بالای تجهیزات خود کمک می کند و آنها را به موقع از هرگونه مشکل آگاه می کند.

کلید MCCB ساده ترین روش را برای نگهداری دارد ، زیرا برای کار با تعمیر و نگهداری بسیار کم طراحی شده است. آنها باید حداقل سالی یک بار تریپ کنند ، بسته به نوع عملکرد آنها ، هر سه تا پنج بار آزمایش روزمره انجام می شود.

کلید LVPCB باید بازرسی و نگهداری را هر یک تا سه سال انجام دهد. الگوهای عملیاتی ممکن است بر تعداد دفعات انجام این کارها تأثیر بگذارند.

 شرایطی که کلید ها نیاز به نگهداری مکرر دارند عبارتند از:

  • جو غبارآلود ، کثیف یا خورنده
  • سطح رطوبت بالا یا دمای محیط
  • تجهیزات قدیمی
  • عملیات سوئیچینگ یا خطای مکرر
  • جریان قطع یا نزدیک به ظرفیت نامی آن

در ایالات متحده ، قطع کننده های ولتاژ متوسط باید سالانه یا پس از هر 2000 عملیات ، هر کدام که رخ دهد ، تعمیر و نگهداری شوند. قطع کننده های ولتاژ بالا باید هر شش تا 12 ماه بازرسی شوند.

تعمیر و نگهداری شامل کدام کلیدها می شود؟

مانند هر ماشین ، فیوز مینیاتوری باید تمیز و نگهداری شود. باز هم ، تعمیر و نگهداری می تواند از سازنده ای به سازنده دیگر متفاوت باشد ، اما برخی آزمایشات و اقدامات تقریباً جهانی برای بازرسی و حفظ وضعیت اکثر کلیدها انجام می شود. در همه موارد ، کلید مینیاتوری باید قبل از بازرسی یا تعمیر ، از برق جدا شود.

1. بازرسی بصری و مکانیکی

یک بازرسی بصری ساده یک روش عالی برای شناسایی مشکلات جسمی مانند روغن کاری ناکافی ، گرم شدن بیش از حد یا اتصالات شل است.

برخی از اجزای بازرسی :

  • شرایط عمومی
  • زمین و پایه آن
  • آرک شاتر
  • همه ی اجزا
  • پیچ و مهره ، که باید دارای سطح گشتاور مناسب باشند.
  • عملکرد صحیح هرگونه وسیله محافظتی یا ویژگی های کمکی ، مانند دستگاه های تریپ با خطای زمین ، به هم پیوسته شدن منطقه یا شاخص های رشد.

قبل از حتی لمس جعبه مدار ، یک بازرسی بصری می تواند مشکلاتی مانند آب ، زنگ زدگی ، آسیب فیزیکی مشهود یا آفات را نشان دهد که می تواند کار را خطرناک کند. اگر هیچ یک از این ها وجود نداشته باشد ، یک تکنسین می تواند فیوز مینیاتوری را باز کرده و به دنبال اجزای پوسیده یا تغییر رنگ باشد. تغییر رنگ در اتصالات نشانه گرم شدن بیش از حد است. علائم دیگر سوختگی ، آرک یا گرما باید مورد توجه قرار گیرد.

علاوه بر اینکه فقط باید به قطعات و عملکرد فیوز مینیاتوری نگاه کنید ، باید آنها را دقیقاً مانند یک عضله هر چند وقت یکبار انجام دهید. چند بار حرکت دادن دستگیره برای اطمینان از آزاد بودن اتصالات ، باز کردن چند باره درب به طور مکرر و قطع فیوز مینیاتوری با دکمه فشار به حرکت از مواردی هستند که می توانید برای اطمینان از عملکرد صحیح سیستم مکانیکی انجام دهید. اگر کلید مینیاتوری سفت و سخت باشد یا گیر کند ، می تواند منجر به تاخیر شود که میزان قابل توجهی خطر را به احتمال وجود فلش آرک اضافه می کند که می تواند از درجه بندی اکثر تجهیزات محافظت شخصی بیشتر شود.

2. تست کردن

چند نوع تست مختلف وجود دارد که می تواند در مورد وضعیت کلیدها به شما اطلاعات بدهد.

در یک کلید MCCB ، یک تست افت ولتاژ ناهنجاری هایی مانند اتصالات شل یا تماس های فرسایش یافته یا آلودگی را نشان می دهد. از ولتاژ DC کم در 50A-100A استفاده می کند.

یک تست قطع بار اضافی با استفاده از 300 درصد جریان پیوسته دارای امتیاز قطع کننده در قطب ها ، سیستم تریپ را بررسی می کند. زمان های قطع ، که می تواند تحت تأثیر سایر شرایط محیطی باشد ، از توانایی باز کردن خودکار کلید مینیاتوری کم ارزش هستند.

تعمیر و نگهداری فیوز مینیاتوری

قطع کننده مدار روغن ولتاژ متوسط نیز باید از نظر مقاومت دی الکتریک روغن آزمایش شود. اگر این زیر 22kV باشد ، روغن باید فیلتر شود یا جایگزین شود.

یک آزمایش تریپ به خطا از زمین ، میزان تأثیر قطع کننده مدار برای ایجاد حفاظت از خطای زمین روی تجهیزات با مقادیر پیکاپ و تأخیر قابل تنظیم را اندازه گیری می کند. قطع کننده با ویژگی تاخیر در خطای زمین ، زمان سپری شده قبل از شروع سفر در هنگام فاو زمین را تعیین می کند. آزمایش تأخیر خطای زمین می تواند زمان کافی و در حد ایمن را تضمین کند.

3. مقاومت در برابر عایق

تست مقاومت عایق (IR) یک آزمایش ساده است که یکپارچگی مواد عایق را بررسی می کند. هدف آن مقاومت در برابر جریان جریان و نگه داشتن آن در هادی است. عایق در طول عمر خود از بین می رود و عایق می تواند سطح مقاومت بالا را حفظ کند.

یک آزمایش IR حساس به دما است و میزان آن در دماهای مختلف به طور قابل توجهی متفاوت است. بر اساس کلاس تجهیزات ، یک تکنسین ولتاژ را به عایق اعمال می کند و در 30 ثانیه و یک دقیقه قرائت را انجام می دهد. در صورت وجود سیم پیچ ، مانند موتور یا ترانسفورماتور ، تکنسین 10 دقیقه خوانش دیگر نیز انجام می دهد. با این اعداد می توانند نسبت جذب دی الکتریک را محاسبه کنند. این عدد با تقسیم قرائت یک دقیقه ای بر قرائت 30 ثانیه ای پیدا می شود. رقم دیگری که ممکن است لازم باشد ، شاخص قطبش است. این قرائت ، اگر گرفته شود با کمک قرائت 10 دقیقه ای در دسترس است. برای یافتن شاخص قطبش ، قرائت 10 دقیقه ای را بر قرائت یک دقیقه ای تقسیم کنید. سرانجام ، این اعداد می توانند به تعیین وضعیت عایق در چندین درجه از خطرناک تا عالی کمک کنند.

تعمیر و نگهداری فیوز مینیاتوری

نسبت جذب دی الکتریک بالاتر از 1.6 عالی است و آن هایی که بین 1.0 تا 1.25 هستند سوال برانگیز هستند. برای شاخص قطبش ، مقادیر بالاتر از چهار عالی هستند ، در حالی که مقادیر زیر یک خطرناک هستند. این مقادیر تا حدی آزمایشی هستند ، زیرا عواملی مانند دما و رطوبت می توانند به شدت بر روی آنها تأثیر بگذارند. قرائت IR با گذشت زمان ، شاخص های خوبی برای چگونگی تخریب عایق است. آن ها عوامل متفرقه را نیز اندازه گیری کنید ، بنابراین می دانید از چه شرایطی استفاده شده است.

4. بررسی مقاومت در برابر تماس

هنگامی که بررسی مقاومت در برابر تماس را اندازه گیری می کنید که اتصالات الکتریکی ، مانند ترمینال ها ، اتصالات و بخش های شینه ، به مقاومت کل در سیستم کمک می کنند. این داده ها می توانند در مورد سلامت اتصالات سیستم به شما بگویند. اگر اتصالات ها آسیب دیده باشند ، می توانند باعث ایجاد آرک یا آتش سوزی شوند و به طور کلی آسیب جدی به سیستم الکتریکی وارد کنند.

تست داکتر اصطلاح دیگری برای تست مقاومت در برابر تماس است که با اهم متر انجام می شود که ممکن است از میکرو یا میلی اهم استفاده کند. برای آزمایش مقاومت در برابر تماس ، می توان از اهم متر برای تزریق جریان ثابت از طریق اتصالات استفاده کرد. سه مرحله در مسیر فعلی اندازه گیری و مقایسه می شود. تغییر در افت ولتاژ می تواند به محاسبه مقدار مقاومت با استفاده از قانون اهم کمک کند. اگر بیشترین میزان خواندن بیش از 150 درصد از پایین ترین میزان باشد ، این نشان دهنده وجود یک مشکل در کلید مینیاتوری است. تکنسین باید این عدد را با شماره ارائه شده توسط سازنده مقایسه کند.

5. پتانسیل بیش از حد

این نوع تست مشابه تست IR است اما بیشتر در قطع کننده های ولتاژ متوسط و بالا دیده می شود. این شامل قرار دادن ولتاژ DC بالا از طریق یک سیستم عایق است که باعث ایجاد فشار برای ایجاد رطوبت ، خاک و عایق ضعیف به نور می شود. از تست پتانسیل بالا در سوئیپ ها نیز استفاده می شود ، اما باید از یک مجموعه تست خاص استفاده شود ، در غیر این صورت اجزا را خراب می کند. مشخصات سازنده را بررسی کنید تا ببینید به چه نوع ولتاژ پتانسیل بالایی نیاز است. اگر در حین آزمایش در داخل تابلو برق آرک رخ دهد ، ممکن است تابش اشعه ایکس رخ دهد ، بنابراین آزمایش کننده باید اقدامات احتیاطی مناسب را انجام داده و فاصله را حفظ کند.

 

6. زمان بندی

زمان بندی کلید مینیاتوری عملکرد مطابق مشخصات سازنده را تضمین می کند. روند کار براساس نوع بریکر متفاوت است.

قطع کننده های ولتاژ پایین از مجموعه تست های تزریق اولیه یا ثانویه استفاده می کنند. تزریق اولیه ، به طور معمول روش ترجیحی ، با فشار دادن جریان در کل مسیر جریان ، قطع کننده را قطع می کند. تزریق ثانویه جریان را به پایانه های ورودی فعلی در دستگاه جریان اضافی قطع کننده اعمال می کند. هر دو با منحنی مشخص صحیح برای آن ترکیبی از بریکر و جریان اضافی اندازه گیری می شوند.

قطع کننده های ولتاژ متوسط و بالا تست های مشابهی دارند ، اما با تجهیزات مختلفی مانند تجزیه و تحلیل تریپ. در این تنظیمات ، یک مبدل اتصال قطع کننده را به آنالایزر متصل می کند. مبدل به محض فعال شدن سیم پیچ تریپ بریکر ، سیگنالی را به آنالیزور ارسال می کند. با باز شدن بریکر ، آنالیز حرکت اتصالات را ثبت می کند. ردیابی تریپ حاصل شده به یک تست کننده اجازه می دهد تا فاکتورهای مختلفی از جمله سرعت باز شدن اتصالات ، کل مسافت حرکت اتصال ، هرگونه اتصال به پیوند را که ممکن است بر سرعت حرکت یا باز شدن تأثیر بگذارد و اتصال در پایان ضربه باز شود ، اندازه گیری کند. برای جستجوی همگام سازی اتصال ، باید هر سه مرحله را کنترل کرد.

7. تمیز کردن

پیش از این ، ما اشاره کردیم که فیوز مینیاتوری ها باید به طور منظم تست شوند تا عملکرد طبیعی آنها بررسی شود و از جمع شدن زنگ زدگی یا خاک جلوگیری شود. گذشته از عملکرد منظم ، تمیز کردن مناسب می تواند با جلوگیری از زنگ زدگی ، خاک ، آلودگی و سایر مواد خارجی از بروز این مشکلات جلوگیری کند. اگر این مواد در داخل برش جمع شوند ، می توانند باعث اختلال در منبع تغذیه شوند ، به طور بالقوه منجر به خرابی فیوزها ، جریان های قطع شده یا آتش سوزی می شود. تمیز کردن یک بریکر فقط باید توسط یک متخصص آموزش دیده ، باتجربه و دارای ابزارهای مناسب برای کار انجام شود.

خطر دیگری که می تواند در مورد بریکرهایی که دست نخورده اند رخ دهد ، مربوط به روغن کاری است. این کلیدها وقتی از کارخانه می آیند ، کلید مینیاتوری ها روغن کاری مناسب دارند تا کارها را ادامه دهند ، اما با گذشت سال ها این مشکل از بین می رود. ایجاد زنگ زدگی یا اصطکاک اضافه شده در عملکرد سیستم می تواند گشتاور را در اتصالات خاص کاهش دهد. با جمع شدن زنگ زدگی ، می تواند کل سیستم را از محدودیت تولید کننده کند ، کند. روغن کاری مناسب سیستم باعث افزایش ایمنی آن می شود.

8. آزمایش دوباره ، صدور گواهینامه و گزارش های آزمون

یک تأسیساتی باید فیوز مینیاتوری خود را اغلب آزمایش کند. این کلیدها هر بار که آزمایش می شوند ، اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت آنها به دست می آورید. هرگونه بهبود عملکردی که تعمیر و نگهداری در طول سال ها باعث افت کیفیت یا خرابی آن می شود ، در این تست ها نشان داده می شود. یکی دیگر از مولفه های کیفیت که ممکن است مطلوب باشد ، صدور گواهینامه است. گواهینامه سلامت فیوز مینیاتوری شواهد شخص ثالثی را ارائه می دهد که نشان می دهد فیوز مینیاتوری ها از سطح بالایی برخوردارند و می توانند ساختمان و ساکنان آن را از خطرات مختلف برق محافظت کنند. بسته به نوع کلید که با آن کار می کنید ، می تواند به دنبال صدور گواهینامه باشد که نشانگر پایبندی به استانداردهای خاص مانند استانداردهای موسسه استاندارد جهانی و انجمن تولیدکنندگان برق باشد.

تعمیر و نگهداری فیوز مینیاتوری

علاوه بر گواهینامه ها ، گزارشات تست راهی عالی برای به دست آوردن اطلاعات دقیق تر در مورد عملکرد و وضعیت قطع کننده مدار است. آنها اسنادی را برای هرکسی که ممکن است نیاز به دیدن آن داشته باشد ارائه می دهند و می توانند به شما کمک کنند تا با مرور زمان وضعیت یک برش دهنده را مرور کنید. اگر تست IR پس از گذشت چندین سال افت عایق را نشان دهد ، گزارشات تست روش های مناسبی را برای بررسی این حرکت و ایجاد تنظیمات ارائه می دهند.

یکی از راه های حفظ بریکر در شرایط مطلوب از طریق ترمیم است. هنگام بازگرداندن قطع کننده مدار ، یک تکنسین آن را کاملاً جدا کرده و دوباره جمع می کند ، آن را رنگ می کند یا جایگزین کرده و دوباره تست می کند. این تعمیرات اساسی یک سیستم می تواند طول عمر آن را افزایش دهد.

چگونه می توان یک برنامه نگهداری را توسعه داد ؟

اکنون که اهمیت حفظ فیوز مینیاتوری را دریافتیم ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه یک مرکز می تواند آن را به طور منظم پیاده سازی کند. با پیروی از یک برنامه تعمیر و نگهداری مداوم ، این کلیدها می توانند در بالای اجزای رو به زوال باقی بمانند و به جمع آوری مستندات و سوابق مناسب عملکرد فیوز ممینیاتوری کمک کنند. جمع آوری داده ها یکی از عناصر مهم برنامه تعمیر و نگهداری است ، زیرا اطلاعاتی در مورد شرایط فیوز مینیاتوری فراهم می کند ، تعمیرات مورد نیاز را مشخص می کند و می تواند به تجزیه و تحلیل بیشتر کمک کند.

برخی از کارهای معمول نگهداری به اقدامات دوره ای مکرر نیاز دارند. زمانی که بین این وقایع می گذرد بسته به عواملی مانند سخت افزار خاص و فرکانس یا نوع استفاده می تواند متفاوت باشد. راهنما و تولیدکنندگان مکان های خوبی برای شروع اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی انجام این کارها مانند بازرسی بصری ، همچنین مقاومت در برابر عایق ، مقاومت در برابر تماس و سایر انواع تست ها هستند. اگر یک مرکز دارای شبکه گسترده ای از سیستم های الکتریکی و فیوز مینیاتوری باشد ، این لیست ممکن است طولانی باشد. یک گزینه استفاده از سیستم مدیریت تعمیر و نگهداری رایانه ای (CMMS) است که جنبه های مختلف تعمیر و نگهداری را دیجیتالی می کند و به آنها کمک می کند تا قابلیت کنترل بیشتری داشته باشند.

یک برنامه تعمیر و نگهداری فعال بر روی چندین مولفه متمرکز است که اولین آن تهیه یک برنامه است. این طرح باید جامع و شامل یک بانک اطلاعاتی از کلیه تجهیزات باشد.

لیست از اطلاعات در یک پایگاه داده:
  • نوع تجهیزات
  • شرکت تولید کننده
  • سال تولید
  • شماره سریال
  • فناوری (SF6 ، روغن ، انفجار هوا و غیره)
  • محل
  • مشخصات الکتریکی (آمپراژ ، ولتاژ ، ظرفیت شکستن و غیره)
  • کاربرد
  • تاریخ نصب
  • اطلاعات متفرقه

همچنین ، باید انواع وظایف ، بازرسی ها و قرائت هایی را که باید در فواصل مختلف انجام شود ، شناسایی کند.

 داده های جمع آوری شده:

  • نتایج بازرسی
  • انجام تعمیرات
  • قرائت دما
  • زمان خوانش
  • نتایج آزمون مقاومت عایق
  • نتیجه آزمون مقاومت تماس
  • نتایج بازرسی کیفیت روغن
  • رطوبت آن ها
  • گزارشات و مداخلات حادثه ای
  • دستورالعمل ها
  • ابزار مورد نیاز

با استفاده از این پایگاه داده گسترده ، مدیران تاسیسات می توانید به طور موثرتری وضعیت کلید مینیاتوری را در شبکه خود کنترل کنید. این یک لیست قابل اجرا از وظایف ارائه شده به طور منظم و شامل مجموعه ای سازگار از داده ها است. با جمع آوری داده هایی از این قبیل ، می توانید در مورد عملکرد کلیدها و هدایت مراحل بیشتر نگهداری یا مداخله حکمی را بدست آورید. همچنین ممکن است بتوانید شرایط خطرناکی را که نیاز به تعمیر فوری دارند ، از بین ببرید.

تهیه یک برنامه نگهداری یک روش عالی برای تکمیل وظایف انجام شده است. با توجه به تعمیر و نگهداری فیوز مینیاتوری قبل از بروز مشکلی ، تاسیسات می تواند زمان خرابی را که در هنگام خرابی فیوز مینیاتوری رخ می دهد کاهش دهد. هنگامی که با برنامه تعمیر و نگهداری کلید مینیاتوری تاسیسات پیش می روید ، ارزش طرحی مانند این را به خاطر بسپارید.

تعمیر و نگهداری کلید مینیاتوری برای یک مرکز ایمن تر

تعمیر و نگهداری منظم یکی از بهترین راه ها برای خوب نگه داشتن فیوز مینیاتوری است. همچنین ضمن محافظت از سرمایه گذاری کل سیستم الکتریکی تأسیسات ، به بهبود ایمنی همه افراد در داخل ساختمان کمک می کند. بدون تعمیر و نگهداری ، کلید مینیاتوری بیش از حد ممکن است منجر به آتش سوزی یا آرک ، مجروح شدن پرسنل ، تخریب اموال یا حتی بدتر از آن شود. یک بریکر ممکن است علائم سایش را قبل از وقوع حادثه نشان دهد ، بنابراین یک برنامه نگهداری قوی داشته باشید تا از وقوع آن جلوگیری کند.

 

Mitra Ahmadi
ارسال دیدگاه