اسکوتر برقی شارژی scooter

اسکوتر برقی جدید R2 محصول InMotion با قابلیت تعادل خودکار

اسکوتر برقی چیست؟

اسکوتر برقی درواقع یک وسیله نقلیه دوچرخ (یا تک چرخ) می باشد که قابلیت شارژ شدن دارد و به وسیله فرمان یا بدون فرمان و تنها با استفاده از پدال های فشاری قابل کنترل می باشد. امروزه اسکوتر های برقی در سایز های مختلف و با امکانات مختلف طراحی و به بازار عرضه می شود. در این مقاله قصد داریم اسکوتر برقی R2 محصول InMotion را مورد بررسی قرار دهیم.

نسل دوم این اسکوتر برقی شارژی InMotion تغییراتی در طراحی بدنه داشته است همچنین موتور قدرتمند با شتاب بالا برای  این اسکوتر برقی کارگذاشته شده است که بالا و پاین رفتن در شیب هایی با درجه 24 را ممکن ساخته است. وزن کل این اسکوتر برقی 16.5 کیلوگرم می باشد و به راحتی در صندوق یا صندلی عقب جا میگیرد. گذشته از این ها اپ گوشی هوشمند اضافه شده به این اسکوتر برقی والدین یا شرکت ها را برای نگاه داشتن وسیله در محدوده ای مشخص یاری می کنند.

در طی مدت زمانی که در نمایشگاه CES به آزمودن این اسکوتر پرداختیم متوجه شدیم که با بدست گرفتن دسته این وسیله می توان ظرف چند ثانیه بر روی  R2 مسلط شد. این اسکوتر برقی از لحاظ توازن و تعادل، ثباتِ خیلی خوبی دارد و علاوه بر آن دیگر نیاز نیست برای روشن شدنش زیاد جلو و عقب بروید، کنترلش آسان بوده و لِمِ آنرا سریع یاد می گیرید.

البته در مورد مدل تک چرخه V3  نمی توان همین موارد را با قاطعیت بیان داشت، زیرا همانند UNI-CUB B و Solowheel نیاز به مقداری تمرینست تا به آن عادت کنید.

بنا به گفته یکی از نمایندگان InMotion، مدل V3 بیشتر نوعی ابزارِ “ورزشی مانند” می باشد که برای انجام دادن حرکات خاص ورزشی با آن باید مقداری زمان صرف تمرین شود.

InMotion می گوید از R2 و مدل قبلی اش ده ها هزار عدد در چین به فروش رفته اند و در شش ماه گذشته نیز به آرامی عرضه آن در آمریکا آغاز شده است. قرار است V3 اواخر سال 2015 در سرتاسر جهان عرضه شود.

مرجع ابزاردقیق ایران
ارسال دیدگاه